Nadanie numeru porządkowego budynku
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego podpisany przez właścicielala lub wszystkich współwlaścicieli.
Do wniosku należy dołączyć:
- kopię mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu,
- kopię tytułu prawnego do nieruchomości (akt notarialny, wypis z księgi wieczystej).
WYSOKOŚĆ OPŁATY:
brak
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zawiadomienie
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37, I piętro, pok. 16 tel. 61 28 515 14, wew. 111
Godziny pracy:
- w poniedziałki od 8:00-16:00
- we wtorki, środy, czwartki i piątki od 7:00-15:00
PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.)
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r. poz. 125).
FORMULARZE:
Wniosek o nadanie numeru porządkowego budynku [52 KB]
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości [362 KB]