Do wszystkich Wykonawców postępowania Nr 102396 - 2016
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego:
„Przebudowa ulicy Środkowej i Krótkiej w Solcu"
Gmina Krzykosy ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy zawiadamia o:
o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybrał ofertę Nr 4 złożoną przez:
Kosnorcjum:
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Ewa Błaszczyk
ul. Poznańska 42, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą
Matejko Development Sp.z o.o.
ul. Poznańska 99, 61-160 Poznań/Czapury
Oferta spełniła warunki określone w SIWZ i otrzymała 100 pkt.
II. Nazwa, siedziby i adresy oraz punktacja przyznana pozostałym Wykonawcom
1) Oferta Nr 1
Roboty Drogowe Jacek Szymanowski
Ul. Wiosny Ludów 30
63 - 130 Książ Wlkp.
Oferta uzyskała 99,19 pkt.
2) Oferta Nr 2
Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe „MARZYŃSKI" Sp. z o.o.
Ul. Przemysłowa 2
63 - 200 Jarocin
Oferta uzyskała 97,51 pkt.
3) Oferta Nr 3
PUB „BRUKPOL" S.C.
Strzelce Wielkie 81C
63 - 820 Piaski
Oferta uzyskała 84,78 pkt.
4) Oferta Nr 5
Zakład Drogowo-Transportowy Sławomir Begier
ul. Orzeszkowej 39
62-330 Nekla
Oferta uzyskała 98,50 pkt.
5) Oferta Nr 6
Zakład Robót Wielobranżowych Marek Kubiaczyk
Kokoszki 25
62 - 330 Nekla
Oferta uzyskała 61,16 pkt.
6)Oferta Nr 7
Firma Usługowo - Handlowa
„ANNA" Anna Białobrzycka
Ul. Wodna 18
62-200 Gniezno
Oferta uzyskała 92,77 pkt.
7) Oferta Nr 8
„CAREVEST" Sp. z o.o.
Czarne Piątkowo 6B
63 - 000 Środa Wlkp.
8) Oferta Nr 9
ALTRANS Alicja Tomczak
Ul. Słowackiego 67
63 - 800 Gostyń
III. Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone: 2
IV. Wykonawcy, którzy zostali wykluczeni z postępowania : 2
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. ustawy Pzp z postępowania wykluczone zostały:
Oferta Nr 8
„CAREVEST" Sp. z o.o.
Czarne Piątkowo 6B
63 - 000 Środa Wlkp.
Oferta Nr 9
ALTRANS Alicja Tomczak
ul. Słowackiego 67
63 - 800 Gostyń
V. Na realizację zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 380 000,00 zł brutto
Umowa zostanie podpisana po 30.05.2016r.
Krzykosy:
Przebudowa ulicy Środkowej i Krótkiej w Solcu
Numer ogłoszenia: 102396 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy , ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Środkowej i Krótkiej w Solcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy są roboty budowlane polegające na wykonaniu: Na ulicy Środkowej: 1. Roboty pomiarowe 2. Rozebranie nawierzchni chodnika 3. Wykopy i nasypy 4. Wykonanie podbudowy z gruzu betonowego żwirowego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 20 cm uziarnienie 0-63mm z zagęszczeniem + warstwa wyrównawcza tłuczniowa 0/31,5mm grubości 7cm wykonana rozkładarką z belką wibracyjną 5. Wykonanie nawierzchni jezdni i progu zwalniającego z betonowej kostki brukowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.4cm. 6. Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. 7. Wykonanie podbudowy zjazdów z mieszanki kruszywa i cementu o grubości po zagęszczeniu 12cm 8. Wykonanie nawierzchni zjazdów z grafitowej kostki brukowej o grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 9. Wykonanie nawierzchni zjazdów z tłucznia o grubości po zagęszczeniu 15cm 10. Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej szarej kostki brukowej o grubości 6cm na podsypce cementowo- piaskowej. 11. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych 12. Ręczne plantowanie powierzchni terenu 13. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego inne roboty drogowe niezbędne do wykonania w/w robót Na ulicy Krótkiej: 1. Roboty pomiarowe 2. Usunięcie drzewa (śr 66-75cm) 3. Rozebranie krawężników obrzeży i nawierzchni chodnika 4. Wykopy i nasypy 5. Wykonanie podbudowy z gruzu betonowego żwirowego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 25 cm uziarnienie 0-63 mm z zagęszczeniem + warstwa wyrównawcza tłuczniowa 0/31,5 mm grubości 7 cm wykonana rozkładarką z belką wibracyjną 6. Wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 7. Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych 8. Wykonanie podbudowy zjazdów z mieszanki kruszywa i cementu o grubości po zagęszczeniu 12 cm. 9. Wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej grafitowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 10. Wykonanie nawierzchni zjazdów z tłucznia o grubości po zagęszczeniu 15 cm. 11. Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 12. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych 13. Ręczne plantowanie powierzchni terenu 14. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego Inne roboty drogowe niezbędne do wykonania w/w robót Na ulicy Środkowej i Krótkiej (odwodnienie): 1. Roboty pomiarowe 2. Wykopy 3. Wykonanie podłoża pod kanał i przykanaliki z materiałów sypkich o grubości 15cm. 4. Położenie kanału z rur PVC-U o średnicy zewnętrznej 250mm na długości 244 m 5. Położenie przykanalików z rur PVC-U o średnicy zewnętrznej 200mm na długości 56 m 6. Montaż studzienek rewizyjnych o średnicy 1000mm na fundamencie z betonu grubości 15cm i podsypce grubości 15cm - 8 sztuk 7. Montaż studzienek wpustowych o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu na fundamencie z betonu grubości 15cm i podsypce grubości 10cm Inne roboty drogowe niezbędne do wykonania w/w robót. Do Wykonawcy należy także : 1.Opracowanie projektu organizacji i oznakowania robót i uzgodnienia z odpowiednimi służbami. 2.Powołania kierownika budowy 3.Obsługa geodezyjna i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.Wadium 8.1 Przystępując do niniejszego przetargu każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000zł /pięć tysięcy/ 8.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 8.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a)W pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy na Nr konta 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 - W poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - W gwarancjach bankowych - W gwarancjach ubezpieczeniowych - W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r nr 42poz. 275) 8.4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie , decyduje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Termin ten uważa się za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie Gminy Krzykosy w dniu poprzedzającym dzień przetargu. 1. Wadium wniesione w formie bezgotówkowej należy złożyć w formie oryginału w Referacie Gospodarki Finansowej Urzędu gminy (pok. Nr 2) a kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust 4a ustawy-Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy . 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składaniu ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w umowie. b)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z nich lub wspólnie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.krzykosy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Krzykosy, 63-024 Krzykosy ul. Główna 37 pok nr. 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Krzykosy, 63-024 K