Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym
Przebudowa
drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym
Zawiadomienie o wyborze oferty
Krzykosy
dn. 2015-01-28
Do
wszystkich Wykonawców postępowania Nr 4956-2015
dotyczy: postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego:
„Przebudowa
drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym "
Gmina Krzykosy ul. Główna 37, 63-024
Krzykosy zawiadamia o:
o
wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Jako najkorzystniejszą Zamawiający
wybrał ofertę Nr. 9 złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe
„Marzyński" Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 2, 63-200
Jarocin
Oferta spełniła warunki postawione
w SIWZ i otrzymała 100pkt.
II. Nazwa,
siedziby i adresy oraz punktacja przyznana pozostałym Wykonawcom
1)
Oferta
Nr 1
- Przedsiębiorstwo Budownictwa
Drogowego S.A. Kalisz
ul. Noskowska 3-5, 62-800 Kalisz
Oferta uzyskała 83, 89,43 pkt
2)
Oferta Nr 2.
- PUB"BRUKPOL" S.C
Strzelce Wielkie 81 C , 63-820 Piaski
Oferta uzyskała 84,41pkt
3)
Oferta Nr 3
-
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD" S.A.
ul. Poznańska 71a , 63-200 Jarocin
Oferta uzyskała 68,31pkt
4)
Oferta Nr 4
-Zakład Robót Wielobranżowych
Marek Kubiaczyk
Kokoszki 25, 62-330 Nekla
Oferta uzyskała 72,81 pkt.
5)
Oferta Nr 5
- Firma Robót Drogowych - Krzysztof Kukulski
Kijewo 36 B, 63-000 Środa Wlkp.
Oferta uzyskała 97,98 pkt
6)
Oferta Nr 6
- INFRAKOM Sp. z o.o.
ul. F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan
Oferta uzyskała 88,66pkt
7)
Oferta Nr 7
- STRABAG Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków
Oferta uzyskała 96,56pkt
8)
Oferta nr 8
-Zakład Drogowo-Transportowy
Sławomir Begier
ul. Orzeszkowej 39, 62-330 Nekla
Oferta uzyskała 95,96 pkt.
9)
Oferta nr 10
-Zakład Robót Drogowych i Melioracyjnych „DROGMEL"
Jerzy Cegłowski
Borowo-Młyn , ul. Starych Wierzb 17, 62-010 Pobiedziska
Oferta uzyskała
81,56 pkt
III. Wykonawcach, których oferty
zostały odrzucone: nie było
IV. Wykonawcach, którzy zostali
wykluczeni z postępowania : nie było
V. Na realizację zamówienia
Zamawiający przeznaczył kwotę 245 000 zł
Umowa zostanie podpisana w dniu 9
lutego 2015 r.
Wójt Gminy
(-) Andrzej Janicki
Wyjaśnienie nr 2
Zp. 271.1.2.ML.2015
Krzykosy dn. 2014-01-16
Wyjaśnienie Nr
2
Wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu
dotyczącym przetargu nieograniczonego
„Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym"
Numer ogłoszenia: ; 4956-2015 data zamieszczenia: 2015-01-09
W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym :
Wznowienia
pasa drogowego .
Na
podstawie art.38 ust.2 Ustawy p.z.p. Gmina Krzykosy informuje :
Wytyczenie projektowanej drogi przez
geodetę jest równoznaczne ze wznowieniem granic.
(-) Wójt Gminy
Andrzej Janicki
Wyjaśnienie nr 1
Zp. 271.1.2.ML.2015
Krzykosy dn. 2014-01-16
Wyjaśnienie Nr 1
Wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu
dotyczącym przetargu nieograniczonego
„Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu
Leśnym"
Numer ogłoszenia:
4956-2015 data zamieszczenia: 2015-01-09
W
związku z zapytaniem Wykonawcy Gmina Krzykosy na podstawie art.38 ust.2 Ustawy
p.z.p. informuje, co następuje:
1.
§ 6 pkt. 1 - Wykonawca zwraca się z prośbą o rozpatrzenie możliwości
rozliczenia kontraktu fakturami częściowymi ( na podstawie protokółów
częściowych)
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczeń częściowych
ze względu na mały zakres prac.
2.
§ 9.1 - Wykonawca powołując się na równość Stron proponuje dodanie zapisu
mówiącego o ewentualnych karach dla Zamawiającego związanych z odstąpieniem od
umowy z przyczyn leżących po stronie zamawiającego oraz w związku ze zwłoką w
dopełnieniu swoich obowiązków (nieterminowy przekazanie placu budowy,
dokumentacji).
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości opóźnień ze swej
strony.
3.
§ 9.3 Wykonawca proponuje zmianę zapisu na:
„3.W
razie, gdy kary umowne nie pokryją poniesionej szkody Strony zachowują możliwość
dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach przewidzianych w Kodeksie
Cywilnym."
- Zamawiający pozostawia zapis bez zmian.
(-) Wójt Gminy
Andrzej
Janicki
SIWZ
Ogłoszenie o zamówieniu
Krzykosy: Przebudowa drogi gminnej w
Murzynowcu Leśnym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj.
wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w
Murzynowcu Leśnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym Przedmiotem umowy są roboty
budowlane polegające na wykonaniu miedzy innymi : 1. Roboty pomiarowe 2. Wykopy
i nasypy 3. Wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 20 cm gr. 031,5mm z
zagęszczeniem 4. Wykonanie nawierzchni asfaltowej 2 x 4 cm 5. Wykonanie zjazdów
z tłucznia gr 20cm 6. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 7. Wykonanie
przepustu 8. Ułożenie opornika betonowego inne roboty drogowe niezbędne do
wykonania w/w robót Do Wykonawcy należy także : 1.Opracowanie projektu organizacji
i oznakowania robót i uzgodnienia z odpowiednimi służbami. 2.Powołania
kierownika budowy 3.Obsługa geodezyjna i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej.
II.1.5) przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
- Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy
wynikną roboty zamienne, zaniechane niezbędne do wykonania, możliwa będzie
zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu każdy Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000zł /pięć tysięcy/ Wadium
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Wadium może być
wniesione w jednej lub kilku formach: a)W pieniądzu przelewem na rachunek
bankowy w Banku Spółdzielczym w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy na Nr konta
90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 - W poręczeniach bankowych lub
poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej , z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - W gwarancjach
bankowych - W gwarancjach ubezpieczeniowych - W poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości O
uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym
terminie , decyduje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Termin
ten uważa się Za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie Gminy
Krzykosy w dniu przetargu do godz. 9,00 1. Wadium wniesione w formie
bezgotówkowej należy złożyć w formie oryginału w Referacie Gospodarki
Finansowej Urzędu gminy (pok. Nr 2) a kserokopie potwierdzoną za zgodność
z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy dołączyć do oferty. 2. Złożone poręczenie lub gwarancja musi
zawierać zobowiązania zgodnie z art. 36 ust. 4A i 5 ustawy-Prawo Zamówień
Publicznych.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełnienia tego warunku.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca
wykaże, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, należycie wykonali zamówienia o charakterze i złożoności
podobnej do przedmiotu zamówienia: - co najmniej 2 zamówienia polegające
na wykonaniu nawierzchni asfaltowej o wartości minimum 300 tys. zł.
brutto każda.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej: - jedną osobą,
która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika
budowy w odpowiedniej specjalności, zgodnie z wymogami określonymi w
ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.
1409 j.t.).
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby te
posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze
umowę posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na
kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to
musi obejmować również działania podwykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia;
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą
brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w
pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11
ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
- III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Krzykosy ul. Główna 37 , 63-024 Krzykosy pok. Nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Krzykosy ul.
główna 37, 63-024 Krzykosy pok. Nr 12 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie