WAŻNE!

Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym

Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym

 


Zawiadomienie o wyborze oferty

Krzykosy dn. 2015-01-28

 

Do wszystkich Wykonawców postępowania Nr 4956-2015

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego:

Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym "

Gmina Krzykosy ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy zawiadamia o:

o wyborze najkorzystniejszej oferty

I. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybrał ofertę  Nr. 9 złożoną przez:

             Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe   „Marzyński" Sp. z o.o.

            ul. Przemysłowa 2,    63-200 Jarocin

Oferta spełniła warunki postawione w SIWZ i otrzymała 100pkt.

II. Nazwa, siedziby i adresy oraz punktacja przyznana pozostałym Wykonawcom

1)     Oferta Nr 1

        - Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego  S.A. Kalisz

        ul. Noskowska 3-5, 62-800 Kalisz

        Oferta uzyskała 83, 89,43 pkt         

2)      Oferta Nr 2.

        - PUB"BRUKPOL" S.C

        Strzelce Wielkie 81 C , 63-820 Piaski

        Oferta uzyskała   84,41pkt

3)      Oferta Nr 3

        -  Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD" S.A.

        ul. Poznańska 71a , 63-200 Jarocin

        Oferta uzyskała    68,31pkt

4)      Oferta Nr  4

        -Zakład Robót Wielobranżowych

        Marek Kubiaczyk

        Kokoszki 25, 62-330 Nekla

        Oferta uzyskała  72,81 pkt.

5)      Oferta Nr  5

        - Firma Robót Drogowych - Krzysztof Kukulski 

        Kijewo 36 B, 63-000 Środa Wlkp.

        Oferta uzyskała 97,98 pkt

6)      Oferta  Nr  6

        - INFRAKOM Sp. z o.o.

        ul. F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan

        Oferta uzyskała   88,66pkt

7)      Oferta  Nr 7

        - STRABAG Sp. z o.o. 

        ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków

        Oferta uzyskała  96,56pkt

8)      Oferta nr  8

        -Zakład Drogowo-Transportowy

        Sławomir Begier

        ul. Orzeszkowej 39,  62-330 Nekla

        Oferta uzyskała  95,96 pkt.

9)      Oferta nr 10

        -Zakład Robót Drogowych  i Melioracyjnych  „DROGMEL"

        Jerzy Cegłowski 

        Borowo-Młyn , ul. Starych Wierzb  17, 62-010 Pobiedziska

        Oferta uzyskała  81,56 pkt

 

III. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone: nie było

IV. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania : nie było

V. Na realizację zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 245 000 zł

Umowa zostanie podpisana w dniu 9 lutego 2015 r.

Wójt Gminy
(-) Andrzej Janicki

Wyjaśnienie nr 2

Zp. 271.1.2.ML.2015

Krzykosy dn. 2014-01-16

Wyjaśnienie Nr 2

 

Wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu dotyczącym przetargu nieograniczonego

 

„Przebudowa  drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym"

 

Numer ogłoszenia: ; 4956-2015  data zamieszczenia: 2015-01-09

 

  W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym :

Wznowienia pasa drogowego .

 Na podstawie art.38 ust.2 Ustawy p.z.p. Gmina Krzykosy informuje :

Wytyczenie projektowanej drogi przez geodetę  jest  równoznaczne ze wznowieniem granic.

(-) Wójt Gminy
Andrzej Janicki

Wyjaśnienie nr 1

Zp. 271.1.2.ML.2015

Krzykosy dn. 2014-01-16 

Wyjaśnienie Nr 1

 

Wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu dotyczącym przetargu nieograniczonego

 

„Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym"

 

Numer ogłoszenia:  4956-2015  data zamieszczenia: 2015-01-09

 

W związku z zapytaniem Wykonawcy Gmina Krzykosy na podstawie art.38 ust.2 Ustawy p.z.p. informuje, co następuje:

1. § 6 pkt. 1 - Wykonawca zwraca się z prośbą o rozpatrzenie możliwości rozliczenia kontraktu fakturami częściowymi ( na podstawie protokółów częściowych)

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczeń częściowych ze względu na mały zakres prac.

2. § 9.1 - Wykonawca powołując się na równość Stron proponuje dodanie zapisu mówiącego o ewentualnych karach dla Zamawiającego związanych z odstąpieniem od umowy z przyczyn leżących po stronie zamawiającego oraz w związku ze zwłoką w dopełnieniu swoich obowiązków (nieterminowy przekazanie placu budowy, dokumentacji).

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości opóźnień ze swej strony.

3. § 9.3 Wykonawca proponuje zmianę zapisu na:

„3.W razie, gdy kary umowne nie pokryją poniesionej szkody Strony zachowują możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym."

- Zamawiający pozostawia zapis bez zmian.

(-) Wójt Gminy
Andrzej Janicki 

SIWZ

Ogłoszenie o zamówieniu

Krzykosy: Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Murzynowcu Leśnym Przedmiotem umowy są roboty budowlane polegające na wykonaniu miedzy innymi : 1. Roboty pomiarowe 2. Wykopy i nasypy 3. Wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 20 cm gr. 031,5mm z zagęszczeniem 4. Wykonanie nawierzchni asfaltowej 2 x 4 cm 5. Wykonanie zjazdów z tłucznia gr 20cm 6. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 7. Wykonanie przepustu 8. Ułożenie opornika betonowego inne roboty drogowe niezbędne do wykonania w/w robót Do Wykonawcy należy także : 1.Opracowanie projektu organizacji i oznakowania robót i uzgodnienia z odpowiednimi służbami. 2.Powołania kierownika budowy 3.Obsługa geodezyjna i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy wynikną roboty zamienne, zaniechane niezbędne do wykonania, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000zł /pięć tysięcy/ Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a)W pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy na Nr konta 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 - W poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - W gwarancjach bankowych - W gwarancjach ubezpieczeniowych - W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie , decyduje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Termin ten uważa się Za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie Gminy Krzykosy w dniu przetargu do godz. 9,00 1. Wadium wniesione w formie bezgotówkowej należy złożyć w formie oryginału w Referacie Gospodarki Finansowej Urzędu gminy (pok. Nr 2) a kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 2. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązania zgodnie z art. 36 ust. 4A i 5 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia: - co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej o wartości minimum 300 tys. zł. brutto każda.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej: - jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 j.t.).
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 95
  • 2. okres gwarancji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul. Główna 37 , 63-024 Krzykosy pok. Nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Krzykosy ul. główna 37, 63-024 Krzykosy pok. Nr 12 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie