Krzykosy dn. 2011-07-18
ZP.271.ORW.5.2011
Gmina Krzykosy
ul. Główna 37
63-024 Krzykosy
Do wszystkich Wykonawców nr postępowania 169540-2011
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 169540-2011 w trybie przetargu nieograniczonego:
Remont świetlicy wiejskiej w Solcu działka nr 200
w ramach zadania p.n.
Remont świetlic wiejskich w miejscowościach; Młodzikowo, Miąskowo, Murzynowo Leśne , Solec,
Sulęcin, Krzykosy, Witowo
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
I. Wyborze najkorzystniejszej oferty:
Ofertę nr 1:
Usługi Ogólnobudowlane
„ REAL BUD „
Krzysztof Kiełczowski
62-200 Gniezno
oś. K. Wielkiego 6/8
Jedynym kryterium oceny była cena.
Oferta nr 1 zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ uzyskała 100 punktów
2. Nazwy ,siedziby i adresy Wykonawców którzy złożyli oferty , a także punktację przyznaną ofertom:
Firma Remontowo Budowlana - oferta uzyskała:- 83,49 pkt.
Jarosław Dutkiewicz
63-233 Jaraczewo
Zalesie 30
II. Wykonawcach których oferty zostały odrzucone:
Nie było
III. Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania :
Nie było
IV. Terminie , po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
Umowa o wykonanie zamówienia publicznego: Remont świetlicy wiejskiej w Solcu działka nr 200
zostanie zawarta po dniu 25 lipca 2011 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do udziału w innych postępowaniach prowadzonych przez zamawiającego.
Wójt
(-) inż. Andrzej Janicki
ZP.271.ORW. 5. 2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
„Remont świetlicy wiejskiej w Solcu - działka nr 200"
w ramach zadania p.n.
„Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Młodzikowo, Miąskowo, Murzynowo Leśne, Solec, Sulęcin, Krzykosy, Witowo."
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. Wielkopolskie,
tel. 61/ 2851514, faks 61/ 2851592.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzykosy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont świetlicy wiejskiej w Solcu
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
„Remont świetlicy wiejskiej w Solcu"
Niniejsze zamówienie obejmuje roboty budowlane :
1. Dach:
- rozebranie pokrycia z płyt nie nadających się do użytku - 345,60 m2
- wywiezienie azbestu z rozbiórki sam. skrzyniowymi na odl. do 1 km. - 3,87 m3
- wywiezienie gruzu spryzmowanego sam. skrzyniowymi - każdy następny 1 km./krotność= 14/ - 3,87 m3
- utylizacja azbestu - 345,60 m2
- uzupełnienie łatowania - łaty 38x50 mm o rozstawie łat ponad 24 cm - 154,97 m2
- ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z foli - 345,60 m2
- pokrycie dachu blachodachówką powlekaną w arkuszach - wymiar modułu fali 20,0 x 40,0 cm - 345,60 m2
- ułożenie gąsiorów z blach tłoczonych powlekanych na dachu krytym blachodachówką o szerokości
- modułu fali do 20,0 cm - 21,00 m
- obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - 39,92 m2
- rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 42,00 m.
- uzupełnienie rynien wiszących półokrągłych w odcinkach o dł. ponad 1 m i średnicy 15 cm blachą z tytan - cynk - 42,00 m.
1. Posadzka:
- izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z foli polietylowej szerokiej poziome posadzkowe - 200 m2
- wylewka cementowa do gr. 25 mm - 200 m2
- dopłata za zbrojenie wylewki siatką stalową /mata/ - 200 m2
- wylewka cementowa - pogrubienie posadzki o 1 cm / krotność = 2,5 / (RMS=2,5) - 200 m2
- posadzka z deszczułek /Dąb/ na klej - 200 m2
3. Instalacja elektryczna:
- wymiana instalacji elektrycznej z oświetleniem / 22 lampy, 2 gniazda siłowe, 6 gniazd podwójnych, kable -3x1,5, + 2 gniazda, 2 lampy/. - 200 m2 p.u.
- montaż rozdzielnicy wnękowej RWN 3x12 z drzwiczkami stalowymi wraz z wyposażeniem (18 obwodów 1-fazowych + 4 obwody 3-fazowe) - 1 szt.
4. Kotłownia-ogrzewanie :
- montaż nagrzewnicy olejowej bez odprowadzenia spalin B-100 (29 kW) / należy podwiesić pod sufitem lub zamocować na platformie - 1 kpl.
- nawiewny kanał wentylacyjny o przekroju 400 cm2 umieszczony w ścianie wewnętrznej nie wyżej niż 30 cm nad podłogą, odległość dolnej krawędzi otworu wlotowego czerpni od poziomu terenu powinna wynosić co najmniej 2 m, wlot i wylot kanału nawiewnego zabezpieczyć kratkami - 1 kpl.
- montaż przewodu wentylacji o średnicy 20 cm zakończonego wyrzutnikiem dachowym na dachu budynku - ocieplony - 1 kpl.
- zbiornik 2-płaszczowy typu KTW o pojemności 1000 dm3 - 1 szt.
- grzejnik elektryczny VP910R Adax - 1 szt.
- grzejnik VP920R Adax - 1 szt.
- grzejnik VPS1010 KEM (bryzgoszczelny) Adax - 1 szt.
- półstałe urządzenie gaśnicze pianowe - 1 kpl.
5. Sanitariaty:
- wymiana ustępu z miską fajansową „Kompakt" - 4 kpl.
- wymiana umywalki fajansowej ze wspornikiem z syfonem z tworzywa - 2 kpl.
- wymiana baterii umywalkowej z ruchomą wylewką - 2 szt.
6. Ocieplenie sufitu:
- izolacje/sufit/cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej o grubości 20cm poziome z płyt układanych na sucho (jedna warstwa) - 275,05 m2
- sufity podwieszone podwieszony typ OWA - 275,05m2
7. Obsadzenie stolarki drzwiowej:
- wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych PVC z samozamykaczem / wymiar 1,10x2,45 - 2 szt. - 5,39 m2
8. Wykonanie sceny:
- ściana o wysokości 75 cm / scena / z bloczków betonowych gr. ścian 25 cm na zaprawie cementowej - 4,88 m2
- tynki zwykłe IV kat. wykonywane ręcznie ściany sceny - 4,88 m2
- tynki dekoracyjne wewnętrzne nakładane ręcznie, faktura nakładana z Atlasu Cermit N - 200 lub R - 200 z gotowej konstrukcji odpornej na czynniki atmosferyczne, gr. 2,0 mm - 4,88 m2
- podkłady z ubitych materiałów sypkich o grubości 58 cm na podłożu gruntowych wraz z mechanicznym zagęszczeniem - 11,54 m3
- podkłady betonowe o grubości 17 cm na podłożu gruntowym - 3,38 m3
- podłoga parkiet Dąb - 21, 00 m2
9. Wykonanie pomieszczenia kotłowni + pom. gospodarczego:
- ścianki działowe GR z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym 1 - warstwowo 55-01 - 40,53 m2
- gładzie gipsowe na ścianach z płyt gipsowych, 1 - warstwowe - 81, 06 m2
- malowanie podłoży gipsowych z farbą emulsyjną, trzykrotne - 81, 06 m2
- obsadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej - 2,00 szt.
10. Remont instalacji wodociągowej:
- remont instalacji wodociągowej / 30 mb rura 25 mm +20 mm - 1 kpl.
Szczegółowe zakresy robót określa przedmiar robót , kosztorys ofertowy i dokumentacja techniczna.
Całość robót wykonana z materiałów posiadających świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 ; 45.26.10.00-4; 45.31.00.00-3; 45.33.00.00-9; 45.33.10.00-6; 45.45.00.00-6;
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie robót: 20. 10. 2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM- EKONOMICZNYM- FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od oferentów przystępujących do przetargu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich powiadania - nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym charakterze .
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku w pkt III.3.2 a) musi być spełniony przez jednego z Wykonawców;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1.) W zakresie wykazywania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przekłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienialne w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących załączników dołączonych d SIWZ:
Nr 1. Formularz ofertowy
Nr 2 Wzór oświadczenia z art. 22 Pzp
Nr 3. Projekt umowy
Nr 4. Oświadczenie do umowy
Nr 5. Kosztorys ofertowy
Nr.6 Wykaz robót wykonanych + referencje
Nr.7 Oświadczenie z art. 24 ust.1. pkt. 2
Nr. 8 Oświadczenie o podwykonawcach
III. 6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV. 4) UMOWA RAMOWA
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
IV.5). DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW
- zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
IV 6.2)Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy,pok.nr.3
IV.6.3) Termin składania ofert: 12. 07. 2011 r. godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sekretariat pok. Nr 8.
IV.6.4) Termin składania ofert: 12. 07. 2011 r. godzina 09:15, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sala Posiedzeń Urzędu.
IV.6.5) Termin związania Ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
V) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
VI) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członków Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Krzykosy 2011-06-17
Wójt Gminy Krzykosy
(-) Andrzej Janicki
Załączniki: