Krzykosy dn. 2011-07-22
ZP.271.ORW.7.2011
Gmina Krzykosy
ul. Główna 37
63-024 Krzykosy
Do wszystkich Wykonawców nr postępowania 173142-2011
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 173142-2011 w trybie przetargu nieograniczonego:
Remont świetlicy wiejskiej w Krzykosach działka nr 404
w ramach zadania p.n.
Remont świetlic wiejskich w miejscowościach; Pięczkowo i Sulęcinek.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
I. Wyborze najkorzystniejszej oferty:
Ofertę nr 1:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe
„ CEGIEŁKA"
Włodzimierz Gościniak
63-200 Jarocin
Wilkowyja
ul. Polna 36
Jedynym kryterium oceny była cena.
Oferta nr 5 zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ uzyskała 100 punktów
2. Nazwy ,siedziby i adresy Wykonawców którzy złożyli oferty , a także punktację przyznaną ofertom:
Oferta nr 1:
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY - 73,58 pkt
Andrzej Borowiak
63-000 ŚRODA Wlkp.
ul. Daszyńskiego 11B
Oferta nr 2:
Usługi Ogólnobudowlane - 80,51 pkt.
„ REAL - BUD"
Krzysztof Kiełczewski
62-200 Gniezno
oś. K. Wielkiego 6/8
Oferta nr 3:
P.P.H.U „ BUD -MIX „ - 82,00 pkt.
TYNKI - POSADZKI
Michał Nowaczyk
62-220 Niechanowo
ul. Parkowa 4/2
Oferta nr 4:
Firma Remontowo Budowlana - 66,81 pkt.
Jarosław Dudkiewicz
63-233 Jaraczewo
Zalesie 30
II. Wykonawcach których oferty zostały odrzucone:
Nie było
III. Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania :
Nie było
IV. Terminie , po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
Umowa wykonanie zamówienia publicznego: Remont świetlicy wiejskiej w Krzykosach zostanie zawarta po dniu 28 lipca 2011 r.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i zapraszamy do udziału w innych postępowaniach prowadzonych przez zamawiającego.
Wójt
(-) inż.. Andrzej Janicki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na roboty budowlane
„Remont świetlicy wiejskiej w Krzykosach - działka nr 404"
w ramach zadania p.n.
„Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Młodzikowo, Miąskowo, Murzynowo Leśne, Solec, Sulęcin, Krzykosy, Witowo."
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. Wielkopolskie,
tel. 61/ 2851514, faks 61/ 2851592.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzykosy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont świetlicy wiejskiej w Krzykosach
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
„Remont świetlicy wiejskiej w Krzykosach"
Niniejsze zamówienie obejmuje roboty budowlane :
1. Dach pokrycie:
- ołacenie łatami 38x50 mm o rozstawie łat 16 do24 cm - 341,85 m2
- kontrłaty - 341,85 m2
- pokrycie dachu blachodachówką powlekaną w arkuszach - wymiar modułu fali 21,0 x30,0 cm - 341,85 m2
- ułożenie gąsiorów z blach tłoczonych powlekanych na dachu krytym blachodachówką o szerokości modułu fali do 20,0 cm - 18,26 m
2. Okładzina sufitu Nida-gips:
- okładziny z płyt gipsowo-kartonowych ( suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach na rusztach - 316,28 m2
3. Wymiana okien:
- wykucie z muru i wstawienie nowych okien PCV - 9,81 m2
4. Wymiana stolarki drzwiowej:
- wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych PCV z samozamykaczem - 3,36 m2
5. Utwardzenie terenu :
- koryta wykonywane na całej szerokości mechanicznie, głębokości 20 cm, grunt kat. I-IV- 115,00 m2
- podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 115,00 m2
- podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie, każdy dalszy 1 cm gr. warstwy po zagęszczeniu pow. 3 cm / krotność = 17/ - 115,00 m2
- podbudowy betonowe z dylatacją, gr. warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 115,00 m2
- nawierzchnie z kostki brukowej „ Polbruk" gr. 80 mm typu 20, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 115,00 m2
Szczegółowe zakresy robót określa przedmiar robót , kosztorys ofertowy i dokumentacja techniczna.
Całość robót wykonana z materiałów posiadających świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 ; 45.26.10.00-4 ; 45.42.10.00-4 ; 45.23.32.50-6
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie robót: - 20. 10. 2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM- EKONOMICZNYM- FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od oferentów przystępujących do przetargu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich powiadania - nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym charakterze .
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku w pkt III.3.2 a) musi być spełniony przez jednego z Wykonawców;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1.) W zakresie wykazywania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przekłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienialne w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących załączników dołączonych d SIWZ:
Nr 1. Formularz ofertowy
Nr 2 Wzór oświadczenia z art. 22 Pzp
Nr 3. Projekt umowy
Nr 4. Oświadczenie do umowy
Nr 5. Kosztorys ofertowy
Nr.6 Wykaz robót wykonanych + referencje
Nr.7 Oświadczenie z art. 24 ust.1. pkt. 2
Nr. 8 Oświadczenie o podwykonawcach
III. 6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV. 4) UMOWA RAMOWA
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
IV.5). DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW
- Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
IV 6.2)Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy,pok.nr.3
IV.6.3) Termin składania ofert: 12.07.2011r. godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sekretariat pok. Nr 8.
IV.6.4) Termin otwarcia ofert: 12.07.2011r. godzina 09:30, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sala posiedzeń
IV.6.5) Termin związania Ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
V. 1) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
VI) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członków Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Krzykosy 2011-06-17
Wójt Gminy Krzykosy
(-) Andrzej Janicki
Załączniki: