Gmina Krzykosy
ul. Główna 37
63-024 Krzykosy
Krzykosy dn. 2011-02-01
Do wszystkich Wykonawców nr postępowania 15269-2011
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr w trybie przetargu nieograniczonego:
„Przebudowa drogi gminnej Murzynowo Leśne-Garby, gmina Krzykosy„
ETAP II długości 2850,38mb
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Krzykosy ul. Główna 37 , 63-024 Krzykosy działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity z dnia 16.09.2010R. (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
I. Wyborze najkorzystniejszej oferty:
Colas Polska Sp.z o.o. ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie
Jedynym kryterium oceny była cena.
Oferta nr 1 zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ uzyskała 100 punktów
2. Nazwy, siedziby i adresy Wykonawców którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom:
Oferta Nr2. Zakład Drogowo Transportowy Sławomir Begier ul. Orzeszkowej 39, 62-330 Nekla - 96,42 pkt
Oferta Nr 3 STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków pkt.94,99 pkt.
Oferta Nr 4 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD" Spółka Akcyjna ul. Poznańska 71a, 63-200 Jarocin pkt. 71,45
II. Wykonawcach których oferty zostały odrzucone:
Nie było
III. Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania :
Nie było
IV. Terminie , po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
Umowa o wykonanie zamówienia publicznego: zostanie zawarta po dniu 13.02.2011r
Wójt Gminy
(-)Andrzej Janicki
Krzykosy dn. 2011-01-20
Wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu dotyczącym przetargu nieograniczonego „Przebudowa drogi gminnej Murzynowo Leśne - Garby, gmina Krzykosy" ogłoszonego w BZP pod poz. 15269-2011 w dniu 13.01.2011 r.
Sprawa Nr ZP/343/DM/1/2011
Uzupełnienie Nr 1 do Sprostowania
Na podstawie art.38 ust.2 u.p.z.p. Gmina Krzykosy informuje, że w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do w/w przetargu w zał. Nr. 5 oraz w zał. Nr 19 pod poz. 12, a także w zał. Nr 5 do specyfikacji technicznych tj. w kosztorysie i przedmiarze robót w poz. 12 w kolumnie 4 tj. j.m. jest m2 powinno być m3.
W ogłoszeniu i zał. Nr 17 do specyfikacji technicznych /tabela robót ziemnych/ jest jednostka obmiaru prawidłowa m3.
Za zaistniała pomyłkę przepraszamy. W załączeniu przekazujemy obowiązujące po korekcie formularze do SIWZ z poprawioną omyłką pisarska.
Wójt Gminy Krzykosy
Andrzej Janicki
Załącznik:
Krzykosy dn. 2011-01-20
Wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu dotyczącym przetargu nieograniczonego „Przebudowa drogi gminnej Murzynowo Leśne- Garby, gmina Krzykosy" ogłoszonego w BZP pod poz. 15269-2011 w dniu 13.01.2011r.
Sprawa Nr ZP/343/DM/1/2011
Na podstawie art.38 ust.2 u.p.z.p.Gmina Krzykosy informuje, że w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do w w/w przetargu w zał. Nr. 5 pod poz. 12 wystąpiła pomyłka w kolumnie 4 tj. j.m. jest m2 powinno być m3. w obmiarach robót i w ogłoszeniu jest prawidłowa jednostka m3.
Za zaistniała pomyłkę przepraszamy. W załączeniu przekazujemy obowiązujący po korekcie formularz ofertowy zał. Nr. 5 do SIWZ z poprawioną omyłką pisarska.
Załącznik:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ MURZYNOWO LEŚNE - GARBY, GMINA KRZYKOSY"
ETAP II
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. Wielkopolskie,
tel. 61/ 2851514, faks 61/ 2851592.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzykosy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ MURZYNOWO LEŚNE - GARBY, GMINA KRZYKOSY „
- ETAP II. Długości 2850,38mb
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
„Przebudowa drogi gminnej Murzynowo Leśne - Garby, gmina Krzykosy „
- ETAP II długości 2850,38mb
Niniejsze zamówienie obejmuje między innymi
a) od km 1+400 do km 2+850,38 długość odcinka 1450,38mb-przebudowa z wykonaniem nowej nawierzchni z betonu asfaltowego z robotami ziemnymi, podbudową i nawierzchnią gr. 12 cm z karczowaniem pni drzew,
b) od km0+123,47 do km 1+400, długość odcinka 1276,53 mb -nakładka bitumiczna gr. 4 cm na istniejącej nawierzchni bitumicznej.
c)Konstrukcja jezdni:
- projektowana droga zakwalifikowana została do klasy L (droga lokalna) i kategorii ruchu KR2
Na całym odcinku podstawowa szerokość jezdni 5,00m, i pobocza ziemne 0,75-1,00m Przed skrzyżowaniem z drogą powiatową w m. Garby szerokość nawierzchni 9,00m. Na łukach z uwagi na wielkość promienia projektuje się poszerzenia od 0,20m do 0.60m
d) dla odcinka do przebudowy: od km 1+400 do km 2+850,38
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7cm
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 20cm
- nawierzchnia wjazdów na posesje z kruszywa łamanego.
e) dla odcinka przebudowy z nakładką - Od km 0+123,47 do km 1+400
- nakładka bitumiczna (warstwa ścieralna) grubości 4 cm na istniejącej nawierzchni bitumicznej
f) Zakres podstawowych robót dla całego zadania ;
- roboty ziemne wykopy 862,12m3, nasypy 1016,62m3 nadmiar nasypów 154,50m3
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grubości 20cm - 8292,10m2 (t.j.3850 ton kruszywa)
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7cm - 7737,59m2
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5cm - 7566,91m2
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4cm - 6476,80
- zjazdy indywidualne i publiczne z kruszywa łamanego gr.15cm - 81,00m2
- oznakowanie pionowe
g) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
h) Powołanie kierownika budowy
i) Zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Szczegółowe zakresy robót określa przedmiar robót , kosztorys ofertowy i dokumentacja techniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 42.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie robót: 31.07.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM- EKONOMICZNYM- FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 50 000zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich powiadania - nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi, w zakres, których wchodziło wykonanie między innymi robót polegających na ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych /betonu asfaltowego na długości nie mniejszej niż 1,0 km każda.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku w pkt 1.1.1 a) musi być spełniony przez jednego z Wykonawców;
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, tj.:
a) Co najmniej jednym Kierownikiem Budowy, który:
a) należy do Izby Inżynierów Budownictwa i posiada opłacone składki.
b) posiada doświadczenie w zakresie kierowania robotami drogowymi, w tym, co najmniej jednej ukończonej inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę drogi polegających na ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych /betonu asfaltowego o długości min 5,0 km
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku w pkt 1.3.1 może być spełniony przez Wykonawców łącznie
c)Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posada opłaconą polisę ubezpieczeniową, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 1.0 ml. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III. 4.1.) W zakresie wykazywania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przekłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienialne w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących załączników dołączonych d SIWZ:
Nr 1. Formularz ofertowy
Nr 2 Wzór oświadczenia z art. 22 Pzp
Nr 3. Projekt umowy
Nr 4. Oświadczenie do umowy
Nr 5. Kosztorys ofertowy + przedmiar robót
Nr 6 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji projektu
Nr.7 Wykaz robót wykonanych + referencje
Nr.8 Oświadczenie o uprawnieniach osób realizujących. projekt
Nr.9 Oświadczenie z art. 24 ust.1. pkt. 2
Nr.10 Oświadczenie o podwykonawcach
III. 6)Wykonawca jest zobowiązany także do:
1)opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych
zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym( tekst jedn.
Dz.U. z 2003r Nr 58 poz. 515 ze zmianami)i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca
2003r w spawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz
urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z
2003r nr 220 poz. 2181) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w
sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru
nad tym zarządzeniem ( Dz.U. z 2003r Nr 177 poz. 1729)
2)Oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania
tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót.
3) Przedstawienia w terminie 7 dni od podpisania umowy - harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
2. Zmiany umowy mogą wystąpić w następujących okolicznościach:
1)w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy
W przedstawionych przypadkach wymienionych w ust.1 przesuniecie terminu realizacji zamówienia będzie uzasadnione okresem przerw spowodowanych wymienionymi zdarzeniami, lub okresem niezbędnym do wykonania robót dodatkowych.
2) zmiany zakresu rzeczowego i koniecznej zmiany tym spowodowanej:
Zmiany zakresu rzeczowego wymagają przed zmianą umowy, akceptacji przez Inspektora nadzoru, a jeżeli dotyczy zmiany dokumentacji projektowej również zgody Projektanta.
IV. 4) UMOWA RAMOWA
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
IV.5). DYNAMICZNY SYSTEM ZAKÓPWÓW
- zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
IV 6.2)Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy,pok.nr.3
IV.6.3) Termin składania ofert: 31.01.2011 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sekretariat pok. Nr 8.
IV.6.4) Termin związania Ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
V. 1) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do:
1. przedstawienia w terminie 7 dni od podpisania umowy - harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 2.Realizować umowę zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych z EFRR w ramach WPRO w szczególności - do przekładania na żądanie Zamawiającego cyklicznie danych dotyczących postępu robót, harmonogramu rzeczowo-finansowego, a także raportów i sprawozdań wymaganych przez fundusz WRPO.
W przypadku cofnięcia lub umniejszenia dofinansowania projektu z WRPO z winy wykonawcy Zamawiający będzie miał prawo do odszkodowania w wysokości rzeczywiście poniesionych strat finansowych.
VI) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członków Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.