DO SPRAW GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Krzykosach, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy
2. Określenie stanowiska:
Stanowisko do spraw gospodarki komunalnej i zamówień
publicznych
3. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
1) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja,
2) wiedza w zakresie przepisów ustaw:
3) jest obywatelem polskim,
4) ma ukończony 18
rok życia,
5) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z
pełni praw publicznych,
6) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na
określonym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach
administracji publicznej na takim samym lub podobnym stanowisku,
2) wysoka kultura osobista, samodzielność i kreatywność,
komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
3) umiejętność pracy pod presją czasu,
4) dobra znajomość obsługi komputera, Internetu i poczty
elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,
5) mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień
publicznych,
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) w zakresie gospodarki komunalnej:
a) administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami
mieszkalnymi i użytkowymi będącymi w zasobach komunalnych,
b) prowadzenie spraw związanych z oddawaniem lokali w najem,
c) prowadzenie spraw związanych z wieloletnim programem
gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,
d) zapewnienie prawidłowego stanu technicznego komunalnych
zasobów mieszkaniowych, obiektów użyteczności publicznej,
e) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszów za
lokale mieszkalne i użytkowe,
f) prowadzenie ewidencji spraw dotyczących wszelkich
przeglądów budynków stanowiących mienie komunalne,
g) prowadzenie książek obiektów dla obiektów komunalnych,
h) przygotowywanie i koordynowanie wykonawstwa inwestycji i
remontów kapitalnych w budynkach należących do komunalnego zasobu gminy,
zapewnienie prawidłowego przebiegu prac w tym zakresie, w tym organizacja oraz
odbiory prac inwestycyjnych i remontowych,
i) bieżący nadzór oraz kontrola kosztów realizacji
inwestycji do momentu przekazania ich do eksploatacji wraz z uzyskaniem
wszystkich niezbędnych dokumentów,
j) prowadzenie spraw z zakresu rozliczania inwestycji i
remontów,
k) prowadzenie spraw dotyczących świetlic wiejskich będących
w komunalnym zasobie gminy,
l) prowadzenie ewidencji wszystkich obiektów komunalnych,
m) prowadzenie ewidencji ciągników, maszyn i sprzętu,
n) rozliczanie zużycia paliwa i części kupowanych do
ciągników i pozostałych maszyn,
2) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i wypłatą
dodatków mieszkaniowych i energetycznych:
a) prowadzenie rejestru dodatków mieszkaniowych i
energetycznych,
b) przygotowywanie decyzji,
c) sporządzanie list osób fizycznych i zarządców
pobierających dodatki, ich aktualizowanie i przekazywanie aktualnych danych do
referatu gospodarki finansowej celem dokonania wypłaty dodatków,
d)wstrzymywanie wypłaty dodatków mieszkaniowych lub
energetycznych,
3) w zakresie realizacji obowiązków wynikających z ustawy
prawo zamówień publicznych:
a) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych
przewidzianych do realizacji przez Urząd Gminy lub publikacja wstępnego
ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej
wartości lub planowanych umowach ramowych przewidujących udzielenie takich
zamówień,
b) określanie kwoty – po uzgodnieniu ze Skarbnikiem Gminy,
którą zamawiający przeznacza na wykonanie zadania,
c) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
na roboty budowlane, dostawy i usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo
zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz Dyrektywami
Unii Europejskiej, Banku Światowego itp., a w szczególności:
d) prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie
ustawy prawo zamówień publicznych,
e) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień w stosunku do
których ustawy prawo zamówień publicznych nie stosuje się oraz zamówień
udzielanych zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania przez Gminę
Krzykosy zamówień publicznych, których wartość netto nie przekracza wyrażonej w
złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro,
f) prowadzenie rejestru umów i zleceń,
g) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień
publicznych,
h) dokonywanie na zlecenie Wójta Gminy lub Sekretarz Gminy
zamówień zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania przez Gminę
Krzykosy zamówień publicznych, których wartość netto nie przekracza wyrażonej w
złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro,
i) koordynacja zamówień publicznych w Urzędzie Gminy,
j) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i
zwalnianiem wadiów, w tym występowanie z wnioskiem do Referatu Gospodarki
Finansowej,
k) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i
zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
l) wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia
wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy prawo zamówień publicznych,
m) sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
n) opracowywanie wewnętrznych projektów aktów normatywnych,
wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych
oraz zamówień do których ustawy prawo zamówień publicznych nie stosuje się,
4) prowadzenie spraw związanych z organizacją i
przeprowadzeniem robót publicznych i prac interwencyjnych lub prac
realizowanych w ramach innych programów prowadzonych przez Urząd Pracy,
5) prowadzenie spraw finansowych w zakresie wystawiania i
podpisywania faktur i not księgowych dotyczących spraw:
a) najmu i opłat w lokalach komunalnych,
b) czynszów dzierżawnych,
c) wieczystego użytkowania gruntów,
d) sprzedaży nieruchomości.
6) prowadzenie innych spraw wynikających z ustaw,
7) realizowanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do
informacji publicznej – w zakresie powierzonych zadań przygotowywanie
materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zadania pomocnicze:
1.Współdziałanie
ze Skarbnikiem Gminy i głównym księgowym w zakresie dokonywania szacowania
wartości zamówień publicznych.
2.
współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy i głównym księgowym w zakresie dokonywania
remontów i inwestycji na mieniu komunalnym.
3.
Udział w szkoleniach.
4.
Inne zadania według potrzeb.
Zadania
okresowe:
1.Okresowe
analizy.
2.Sprawozdawczość
w zakresie zadań prowadzonych na stanowisku.
3.
Uczestniczenie w zespołach inwentaryzacyjnych.
4.
Zadania zlecone przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca biurowa w budynku Urzędu Gminy Krzykosy,
2) wymiar czasu pracy – pełny etat,
3) przewidywany termin zatrudnienia: odwrotnie po
przeprowadzonym naborze, pierwsza umowa na okres próbny do 6 miesięcy – w tym okresie
istnieje obowiązek odbycia służby przygotowawczej i uzyskania z jej odbycia
pozytywnego wyniku.
7. Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Krzykosach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
8.Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
2) życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu
pracy zawodowej – z aktualnym zdjęciem, podpisany własnoręcznie,
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy:
a) świadectwa pracy,
b) zaświadczenie lub podpisane własnoręcznie oświadczenie w
przypadku kontynuacji pracy,
c) dokument potwierdzający prowadzenie działalności
gospodarczej,
5) kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji wg wzoru
stanowiącego załącznik do ogłoszenia, podpisany własnoręcznie,
6) oświadczenia wg wzorów stanowiących załącznik do
ogłoszenia:
a) o pełnej zdolności
do czynności prawnych, podpisane własnoręcznie,
b) o korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane
własnoręcznie,
c) że kandydat nie
był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, podpisane
własnoręcznie,
d) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
wymienionym stanowisku, podpisane własnoręcznie,
e) o przetwarzaniu danych osobowych, podpisane
własnoręcznie,
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach.
9. Termin i miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty
aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Krzykosach
pokój nr 12, lub przesłać pocztą na adres:
Wójt Gminy Krzykosy
63-024 KRZYKOSY
ul. Główna 37
w terminie do dnia 8 czerwca 2017 r. do godz. 1500
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko pracy do spraw gospodarki
komunalnej i zamówień publicznych”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy
Krzykosy, również w przypadku nadania przesyłki decyduje data wpływu do Urzędu.
10. Informacje dodatkowe:
Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie określonym w pkt. 9 nie będą rozpatrywane.
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Wewnętrznego Nr 37/2017 Wójta Gminy Krzykosy z dnia 25 maja 2017 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Krzykosy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Krzykosy i w Biuletynie Informacji Publicznej (www.krzykosy.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzykosy ul. Główna 37.
Zastrzega się prawo nie skorzystania z żadnej oferty.
Na wniosek kandydata złożony w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru zapewnia się zwrot dokumentów, po tym terminie dokumenty zostaną zarchiwizowane.
Załączniki: