Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » BIP » Przetargi » Przetargi nieograniczone » 2015 » Rozstrzygnięte » Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Krzykosy

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYKOSY

 


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 Krzykosy dn. 2015-06-16

Gmina Krzykosy

 ul. Główna 37

63-024 Krzykosy

Do wszystkich Wykonawców nr postępowania 100802-2015  

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 100802 -20135 w trybie przetargu nieograniczonego: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Krzykosy"

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Maria Szymczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (01/01/1970 01:00:00)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (16/06/2015 19:49:30)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (16/06/2015 19:49:30)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 100802-2015 z dnia 2015-04-30 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Krzykosy
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych /zmieszanych oraz selektywnie zbieranych/ powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach...
Termin składania ofert: 2015-05-19


Numer ogłoszenia: 116290 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 100802 - 2015 data 30.04.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, fax. 61 2851592.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.2.1.
  • W ogłoszeniu jest: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Wskazanie - RIPOK w Witaszyczkach - 2.
  • W ogłoszeniu powinno być: Kryterium oceny: a/najniższa cena - 99 /99 punktów wagowych/ b/ wskazanie ZGO Spółka z o.o. w 63-200 Jarocinie, Witaszyczki 1A jako instalacji do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych - 1 /1 punkt wagowy/ Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najwyższą łączną liczbą punktów..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 19.05.2015 godzina 09:00, miejsce: ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w dwóch zaklejonych kopertach, wewnętrznej i zewnętrznej pod adresem Gmina Krzykosy ul. Główna 37 63-024 Krzykosy..
  • W ogłoszeniu powinno być: 22.05.2015 godzina 09:00, miejsce: ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w dwóch zaklejonych kopertach, wewnętrznej i zewnętrznej pod adresem Gmina Krzykosy ul. Główna 37 63-024 Krzykosy..

 

Załączniki:

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Maria Szymczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (18/05/2015 22:16:18)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (18/05/2015 22:16:18)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (18/05/2015 22:16:35)
Uzupełnienie nr 1

Uzupełnienie nr 1

Wójt Gminy
(-) Andrzej Janicki

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Paweł Muślewski
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (15/05/2015 01:42:40)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (15/05/2015 01:50:33)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (15/05/2015 01:50:33)
SIWZ
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Maria Szymczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (30/04/2015 21:38:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (30/04/2015 21:45:52)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (30/04/2015 21:45:52)
Ogłoszenie o zamówieniu

Krzykosy: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYKOSY
Numer ogłoszenia: 100802 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy , ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYKOSY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych /zmieszanych oraz selektywnie zbieranych/ powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Krzykosy wraz z wyposażeniem nieruchomości zamieszkałych w półprzeźroczyste opisane worki do zbiórki selektywnej. Pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych na danych nieruchomościach zapewnia właściciel nieruchomości oraz utrzymuje je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Realizacja zamówienia prowadzona w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm./ zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krzykosy przyjętego uchwałą Rady Gminy Nr XXVI/181/2013 z dnia 30 stycznia 2013 r. a także innymi przepisami ustaw przepisów wykonawczych i prawa miejscowego. Zamówienie odbioru odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 4.2. Szczegóły przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy oraz w załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym jej integralną część pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000,00 zł słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100 12.2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 12.3. Wadium w pieniądzu / PLN / należy wnieść przelewem na konto Gminy w Krzykosach na rachunek prowadzony w BS Nr 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 z dopiskiem Wadium - Przetarg na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Krzykosy 12.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna , oryginał dowodu ich wniesienia należy złożyć jako depozyt w kasie Urzędu Gminy w Krzykosach, natomiast kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy trwale wpiąć do oferty. 12.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 12.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa amawiającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji;termin ważności gwarancji ,bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 12.7. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 12.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże , iż posiada wpis do Rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Krzykosy, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm./.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże wykonanie co najmniej jednej, prowadzonej w sposób ciągły usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, trwającej minimum 12 kolejnych miesięcy i obejmującej obsługę minimum 1000 nieruchomości, wraz z załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem bazy transportowo - magazynowej spełniającej wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /Dz. U. z 2013 r., poz. 122/, w tym: zapewniają dla celów realizacji zamówienia przynajmniej następujące pojazdy: - co najmniej dwa do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych - co najmniej dwa do odbioru odpadów komunalnych selektywnie zebranych - minimum jeden pojazd bez funkcji kompaktującej, - minimum jeden pojazd o możliwości wjazdu na drogę o szerokości 3m i dopuszczalnej ładowności pojazdu do 8 ton - wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia tj.: a/ posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych, b/posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia, w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł., słownie: sto tysięcy złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Wskazanie - RIPOK w Witaszyczkach - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krzykosy ul. Główna 37 63-024 Krzykosy pok. 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 09:00, miejsce: ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w dwóch zaklejonych kopertach, wewnętrznej i zewnętrznej pod adresem Gmina Krzykosy ul. Główna 37 63-024 Krzykosy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Maria Szymczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (30/04/2015 21:38:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (30/04/2015 21:40:38)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (30/04/2015 21:40:38)