Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » BIP » Przetargi » Przetargi nieograniczone » 2015 » Rozstrzygnięte » Dowóz uczniów z terenu gminy Krzykosy do szkół w 2016 r.

 DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY KRZYKOSY DO GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH w 2016 r.
wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły.

 

 


Zawiadomienie o wyborze oferty

Krzykosy, 8 grudnia 2015 r.

ZP.271.DS.1.2015

Gmina Krzykosy

ul. Główna 37

63-024 Krzykosy

Do wszystkich Wykonawców postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr 318324-2015

               

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr  318324-2015 w trybie przetargu nieograniczonego:

  DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY KRZYKOSY 

DO  GIMNAZJÓW  I  SZKÓŁ  PODSTAWOWYCH  w 2016 r.

wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły.

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Gmina Krzykosy ul. Główna 37 , 63-024 Krzykosy działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zawiadamia o:

I.  Wyborze najkorzystniejszej oferty:

1.       Jako ofertę najkorzystniejszą  Zamawiający wybrał :

TRASA I:

      Ofertę nr 1:

                              Przewozy Autokarowe

                              Sylwester Spychała

                              ul. Długa 58

                              63-023 Sulęcinek

 

Kryterium „cena brutto" - 96 punktów

Kryterium „serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego" - 4 punkty

Oferta nr 1 zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ uzyskała - 100 punktów

 

TRASA II:

      Ofertę nr 1:

                              Przewozy Autokarowe

                              Feliks Wawrzyniak

                              ul. Wrzesińska 39

                              63-025 Witowo

 

Kryterium „cena brutto" - 96 punktów

Kryterium „serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego" - 4 punkty

Oferta nr 1 zgodnie z warunkami postawionymi w SIWZ uzyskała - 100 punktów

 

  1. Nazwy, siedziby i adresy pozostałych Wykonawców którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom:

Nie było

II. Wykonawcach których oferty zostały odrzucone:

 Nie było

 

III. Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania:

 Nie było

IV. Terminie , po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:

Umowy o wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta po: 18.12.2015 roku

Wójt Gminy Krzykosy: inż. Andrzej Janicki

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Jankowiak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (08/12/2015 23:05:52)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (09/12/2015 00:40:50)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (09/12/2015 00:40:50)
SIWZ
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Jankowiak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (25/11/2015 23:05:52)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (25/11/2015 23:27:15)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (25/11/2015 23:27:15)
Ogłoszenie o zamówieniu

Krzykosy: DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY KRZYKOSY DO GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH w 2016 r.
wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły.

Numer ogłoszenia: 318296 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy , ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.krzykosy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY KRZYKOSY DO GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH w 2016 r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz, autobusem posiadającym minimum 50 miejsc siedzących, uczniów z terenu gminy Krzykosy do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie gminy Krzykosy w okresie od dnia 4 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły w podziale na dwie części /trasy/..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że posiada środki transportu (1 autobus minimum 50 miejsc siedzących), które muszą posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 4

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Oświaty w Krzykosach, ul. Główna 39, 63-024 Krzykosy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, sekretariat pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Michał Jankowiak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (25/11/2015 23:05:52)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (25/11/2015 23:25:42)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (25/11/2015 23:25:42)