Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » BIP » Przetargi » Przetargi nieograniczone » 2014 » Rozstrzygnięte » Budowa amfiteatru i zaplecza sportowego w Krzykosach - I

  Budowa amfiteatru i zaplecza sportowego w Krzykosach



Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu

Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (17/03/2014 12:43:25)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (17/03/2014 12:43:25)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (17/03/2014 12:43:25)
Wyjaśnienia nr 10
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:05:06)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:34:32)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:34:32)
Wyjaśnienia nr 9
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 12:59:07)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:33:33)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:33:33)
Wyjaśnienia nr 8
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 12:58:46)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:32:37)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:32:37)
Wyjaśnienia nr 7
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:11:13)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:31:43)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (11/03/2014 13:31:43)
Wyjaśnienia nr 6
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (10/03/2014 13:18:14)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (10/03/2014 13:36:34)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (10/03/2014 13:36:34)
Wyjaśnienia nr 5
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:04:48)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:09:30)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:09:30)
Wyjaśnienia nr 4
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:04:41)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:08:42)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:08:42)
Wyjaśnienia nr 3
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:04:34)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:07:56)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:07:56)
Wyjaśnienia nr 2
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:04:25)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:07:10)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (05/03/2014 14:07:10)
Wyjaśnienia nr 1
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (03/03/2014 14:05:14)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (03/03/2014 14:05:14)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (03/03/2014 14:05:14)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Numer ogłoszenia: 44255 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 61968 - 2014 data 21.02.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, fax. 61 2851592.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce Urząd Gminy Krzykosy ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy pok. nr 12/sekretariat/.
  • W ogłoszeniu powinno być: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce Urząd Gminy Krzykosy ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy pok. nr 12/sekretariat/.
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Ewa Tomczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (03/03/2014 13:54:46)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (03/03/2014 13:54:46)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (03/03/2014 13:54:46)
SIWZ
Ogłoszenie o zamówieniu

Krzykosy: Budowa amfiteatru i zaplecza sportowego w Krzykosach - działki nr 493/3, 499/9, 500/6, 491/12, 491/16,491/10, 491/11, 488/3 i 488/5.
Numer ogłoszenia: 61968 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy , ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa amfiteatru i zaplecza sportowego w Krzykosach - działki nr 493/3, 499/9, 500/6, 491/12, 491/16,491/10, 491/11, 488/3 i 488/5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jest to obiekt rekreacyjno-sportowy w miejscowości Krzykosy zlokalizowany w obrębie ulic Główna, Okrężna, Sportowa i Dolna, z uwzględnieniem dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, zieleni urządzonej. Głównym elementem jest budynek zaplecza oraz magazynów boisk i amfiteatru wraz ze sceną, jej zadaszeniem oraz widownią i parkingiem. Budynek amfiteatru z zapleczem socjalno - sanitarnym mają być wybudowane w technologii tradycyjnej - murowanej. Pokrycie dachu budynku z papy termozgrzewalnej, natomiast pokrycie sceny stanowią dwuteowniki IPE 22 na słupach żelbetowych wg osobnego projektu. Okładzina ścian zewnętrznych przewiduje się z ocieplenia systemowego ze styropianu lub wełny mineralnej. Fundamenty, słupy, podciągi i stropy betonowe. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1/ budynek zaplecza sportowego i magazynów oraz zaplecza dla amfiteatru, 2/ budynek amfiteatru ze sceną i zadaszeniem, 3/ widownia z siedziskami, 4/ wykonanie utwardzonego parkingu, 5/ wykonanie instalacji: grzewczych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych i wentylacji, 6/ wykonanie zewnętrznych sieci /wodnej, kanalizacyjnej, deszczowej i elektroenergetycznej/, 7/ wykonanie instalacji elektrycznych, w tym niskoprądowych, 8/ wyposażenie łazienek, 9/ zagospodarowanie terenu /ogrodzenie terenu bramą wjazdową i furtkami, utwardzenie terenu, tereny zielone/. 3.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1/ dokumentacja projektowa, 2/ przedmiar robót, 3/ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Do użytych w dokumentach wymienionych w punktach 1/, 2/ i 3/ słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie towarów i wskazanie nazwy firm, producentów, dystrybutorów dodaje się w każdym miejscu słowa: /lub równoważne tzn. o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i jakościowych/. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.28-8, 45.21.21.40-9, 45.22.32.20-4, 45.22.33.00-9, 45.23.70.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.20.00-6, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł /słownie:dziesięćtysięcyzłotych/. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ w pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy nr konta 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. b/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ w gwarancjach bankowych, d/ w gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275/.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagańw zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie obiektów budownictwa kubaturowego wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto; obejmujące roboty budowlane, elektryczne, sanitarne wraz z wykonaniem przyłączy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a/osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a/osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba, b/osobami, które pełnić będą funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   1. Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł. 2.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1 000 000,00 zł. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy - Prawo zamówień publicznych ma obowiązek złożyć oświadczenie zawierające listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej /wg załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji/. 2. wypełniony kosztorys ofertowy /wg załącznika nr 8 i załącznika nr 8a do niniejszej specyfikacji/. 3. pełnomocnictwo w przypadku jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul. Główna 37 63-024 Krzykosy pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzykosy ul. Główna 37 63-024 Krzykosy pok. nr 12 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413- Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju - Odnowa i Rozwój Wsi - PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Włodzimierz Ratajczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Bartosz Dmochowski (21/02/2014 16:15:46)
  • zaakceptowanie treści informacji: Bartosz Dmochowski (21/02/2014 16:18:21)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Bartosz Dmochowski (21/02/2014 16:18:21)